نوشته های مرتبط: تقاوت خود با رقبا را مشخص کنید
با رعایت این پنج اصل، استارتآپ خود را با موفقیت به فروش برسانید
فروش استارتآپ معاملهای است که فرایندهای خاص خود را دارد و اگر بهدرستی انجام شود، هیچ مشکلی در هنگام عقد قرارداد فروش پیش نمیآید.
زیستبومی برای بقای نوآوری
یک اکوسیستم استارتآپی چیست؟ از چه زیرمجموعههایی تشکیل میشود و چه عواملی در رشد و پیشرفت آن نقش مهمتری بازی میکنند؟
مهمترین منبع کلیدی استارتآپی که تاسیس کردهاید را بشناسید
منابع انسانی، مالی و فکری، از مهمترین منابع کلیدی استارتآپ هستند؛ اما مهمترین منبع کلیدی استارتآپ شما، خود شما، علایق و تواناییهایتان است.
مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت میکنند؟
رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نهتنها موثر، بلکه بهینه عمل میکنند.
از مصرفکننده تا ریسک خرید در برندینگ کالا
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بر چالشهای مدیریت استارتآپ خود غلبه کنید
مدیریت یک کسبوکار، بسیار مشکل و چالشبرانگیز است؛ اما روشها و نکات سادهای وجود دارند که با بهکارگیری آنها میتوانید این موقعیت سخت را برای خود آسانتر کنید.
صندوقهای سرمایهگذاری جسورانه، نیاز به پشتیبانی سرمایهای دارند
اسماعیل شجاعی: «صندوقهای سرمایهگذاری جسورانه، برای حمایت از استارتآپها نیاز دارند که اعتبار بزرگی آنها را پشتیبانی کند و این حمایت میتواند اختصاص دادن سرمایه توسط بانکها به این صندوقها باشد.»
از فرسودگی در مدیریت کسبوکارتان پیشگیری کنید
راهاندازی یک کسبوکار برابر است با قبول کردن مسئولیتهای جدید و زیاد. چگونه میتوان در چنین شرایطی از فرسودگی شغلی پیشگیری کرد؟