نوشته های مرتبط: بازاریابی موفق‌تر با روش‌های کاربردی

اصول و قواعد بازاریابی آنلاین

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه آموزشی «بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن» در ششم بهمن ماه، توسط تیم نوآفرینان در دانشگاه تهران برگزار شد.

چگونه بازخورد بازاریابی کسب‌وکار را بسنجیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

پنج راهکار سودمند برای بهبود شیوه واکنش مدیران

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

یک راهبر کسب‌وکار موفق، در مقابل عملکرد کارمندان خود واکنش‌هایی دارد؛ اما باید شیوه درست نشان دادن آن‌ها را بداند.

پکیج مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار (بخش دوم)

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفه‌ای، مدیریت کنید.

پکیج مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار (بخش اول)

۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفه‌ای، مدیریت کنید.

چرا راهبران باهوش کسب‌وکار شکست می‌خورند؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

بیشتر کسب‌و‌کارها را افراد بسیار باهوش اداره می‌کنند؛ اما وقتی این کسب‌و‌کارها با شکست مواجه می‌شوند، دلیل آن معمولا اشتباهات همین راهبران باهوش است.

رشد شرکت خود را بر مبنای مقیاس پیش‌بینی شده تنظیم کنید

۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

پیش از اینکه یک کسب‌وکار به مرحله‌ مقیاس‌پذیری برسد، بنیان‌گذاران باید ملزومات و زیرساخت‌های این تغییرات بزرگ را آماده کرده باشند.

چگونه با یک رئیس آسیب‌رسان کنار بیاییم؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

تحمل طعنه‌ها و انرژی‌های منفی رییس‌های آسیب‌رسان به‌شدت سخت است و نمی‌توان همیشه صبر پیشه کرد؛ از طرف دیگر استعفا دادن نیز نمی‌تواند راه‌حل مناسبی در این زمینه باشد.