نوشته های مرتبط: بازاریابی موفقتر با روشهای کاربردی
ویژگیهایی که از شما یک راهبر توانمند میسازند
موفقیت در راهبری کسبوکار، مستلزم ویژگیهای خاصی است که در نهایت به هدایت هوشمندانه تیم منجر میشوند.
هر آنچه که میخواهید را بهسادگی بفروشید!
افزایش فروش از جمله مهمترین اهداف کسبوکارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیکهای مدرن فروش کمک بگیریم.
مدیریت اوبر در دستان کاردان یک ایرانی
دارا خسروشاهی، مدیرعامل جدید شرکت اوبر، شیوه مدیریتی متفاوتی دارد و در ماه اول فعالیت کاری خود، حرکات نمادین و درستی انجام داده است.
هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند
اگر قصد شما پیروزی در حوزه رقابتی بازاریابی محتوا است، وجود استراتژی محتوا یا بازبینی آن بهمنظور اطمینان از بهروز، نوآورانه و قدرتمند بودن آن بسیار سودمند خواهد بود.
از بازاریابی الگوریتمی تا بازاریابی غیرمستقیم
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
راز عملکرد بالای ایلان ماسک چیست؟
وقت طلاست و این روزها راز بهرهوری بیشتر مدیران در برخوردشان با این طلای گرانقیمت است. ایلان ماسک، از موفقترین مدیران جهان، در این راستا توصیههایی برای شما دارد.
همین حالا روی من کلیک کن!
دعوت به اقدام یا فراخوان به عمل، یکی از مباحث مهم بازاریابی آنلاین است. چگونه میتوان دعوت به اقدام بهتر و جذابتری برای تبلیغات طراحی کرد؟
از بازاریابی نمونه رایگان تا بازاریابی چابک
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.