نوشته های مرتبط: ایدههایی برای دنیای نو
فرایند توسعه محصول: از ایده تا توسعه
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
سختی ورود محصول به بازار را به جان بخرید
اختراع یا تولید یک محصول، راحتترین قسمت راهاندازی کسبوکار است. سختی کار زمانی آغاز میشود که بخواهید محصولتان را وارد بازار کنید.
پرچمداران جدید بازاریابی دیجیتال
این روزها تبلیغات دیجیتال در حال کمرنگ شدن است و برگزاری رویداد، استفاده از کمپینهای زنده شبکههای اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ، روشهای قدرتمند جایگزین هستند.
چگونه با اطمینان خاطر ایده استارتآپی خود را به دیگران بگوییم؟
شما بهعنوان صاحب یک ایده استارتآپی، باید محتاطانه عمل کنید. در این مطلب به ۴ نکته ضروری که پیش از بهاشتراک گذاشتن ایده خود باید در نظر داشته باشید میپردازیم.
همه چیزهایی که باید درباره شتابدهندهها بدانید
در این مطلب یاد میگیریم شتابدهنده استارتآپ چیست و چه خدماتی به کسبوکارهای نوپا ارائه میدهد؟
شروع کارزار استارتآپهای ایرانی
برای اولین بار همزمان با جشنواره وب و موبایل ایران، در يك رويداد منحصربهفرد تحت عنوان «كارزار»، استارتآپهای ایرانی باهم به رقابت خواهند پرداخت. ثبتنام این رویداد از تاریخ ۲۶ مهرماه و از طریق وبسایت نوپاهاب (nopahub.com/karzar) انجام میشود.
چگونه یک رویداد موفق برگزار کنیم؟
همایش تخصصی «مدیریت، بازاریابی و اجرای رویداد» در تاریخ ۲۰ مهرماه در دانشگاه صنعتی شریف با حضور فعالان و علاقهمندان این حوزه برگزار شد که در ادامه به شرح آن میپردازیم.
ماجرای رابینهود در بازار سهام
استارتآپ رابینهود در ابتدای کار سود بسیار کمی بهدست آورده بود و در مرز نابودی قرار داشت، اما با موفقیت توانست اعتماد سرمایهگذاران خطرپذیر را جلب کند.