نوشته های مرتبط: ۱۹ اکوسیستم استارت‌آپی برتر دنیا

چهار اقدام کلیدی، بعد از تصمیم‌گیری اشتباه

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

در زندگی شخصی و شغلی، ممکن است تصمیم اشتباهی بگیرید؛ به‌عنوان مثال محصولی تولید کنید که تقاضایی برای آن وجود ندارد. در چنین شرایطی چگونه باید تصمیم اشتباه خود را جبران کنید؟ در این مطلب خواهیم خواند.

از آموزش زبان‌های مختلف تا هوشمندسازی گلخانه‌ها

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

چگونه یک آگهی فروش مناسب برای استارت‌آپ خود طراحی کنیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

هر کسب‌وکاری برای شناساندن خود به دیگران، نیاز به تبلیغات به شیوه آگاهی‌رسانی و یا آگهی دارد؛ اما چگونه می‌توان در یک آگهی کوتاه کسب‌وکار خود را به مشتری معرفی کرد؟ در این مطلب خواهیم خواند.

«فردا فکنی» چیست و چه راه‌هایی برای مقابله با آن وجود دارد؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

آیا کارهای مهم خود را به‌تعویق می‌اندازید و بعضا آن‌ها را فراموش می‌کنید؟ مشکل شما «فردا فکنی» نام دارد و لازم است با آن مقابله کنید.

مالزی، اولین بستر دیجیتال حمایت از اقتصاد و استارت‌آپ‌های اسلامی را راه‌اندازی می‌کند

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

مالزی به‌عنوان مالک بزرگ‌ترین اقتصاد اسلامی دنیا، در ماه مارس سال آینده میلادی از بستر دیجیتالی رونمایی خواهد کرد که هدف آن حمایت از چارچوب‌های اقتصادی و استارت‌آپ‌های اسلامی است.

با حمایت سرمایه‌ای از وی‌سی‌ها، از قافله تکنولوژی دنیا عقب نخواهیم ماند

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

محمد حسین برخوردار: «دولت باید به وی‌سی‌ها توجه ویژه داشته باشد و با حمایت سرمایه‌ای از این شرکت‌ها، انگیزه لازم برای ایجاد ارزش افزوده و نوآوری از طریق پشتیبانی از استارت‌آپ‌ها را به آن‌ها بدهد. در غیر این صورت، تعداد استارت‌آپ‌های فناورمحور روز به روز کاهش یافته و از قافله تکنولوژی دنیا عقب خواهیم ماند.»

روابط عمومی؛ راز موفقیت استارت‌آپ‌های بزرگ

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

روابط عمومی در هر استارت‌آپ نقش‌های منحصر به فردی را ایفا می‌کند. بزرگ‌ترین نقش روابط عمومی در استارت‌آپ‌ها برندینگ و افزایش شهرت است.

چرا برخی افراد نمی‌توانند کار گروهی انجام دهند؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

بسیاری از افراد در جامعه به کار دیگران اعتمادی ندارند و فکر می‌کنند نتیجه کار آن‌ها از همه بهتر است. به همین دلیل تمایلی به انجام کار گروهی ندارند و از این که همه کارها را خودشان انجام دهند، لذت می‌برند.