نوشته های مرتبط: تلاش کره برای تصاحب بازار پرداخت همراه
راهاندازی پلتفرم جدید مزایده آنلاین با آخرین تکنولوژیها در عربستان و امارات
فروشگاه اینترنتی عربستانی «نون»، با استفاده از آخرین تکنولوژیها در حال راهاندازی پلتفرم مزایده آنلاین در عربستان و امارات است؛ پلتفرمی که رقیب قدرتمندی در منطقه ندارد.
اتاق فکر دولتی برای استارتآپها در هند
دولت هندوستان بهتازگی برای توسعه و بهبود فرایند عملکرد استارتآپها در این شبهقاره اقدام به راهاندازی یک سیستم ویژه برای حمایت از تفکرهای استارتآپی کرده است.
چگونگی دریافت مجوز برای کسبوکار اینترنتی
به منظور تأمین حقوق مطرح شده و ساماندهی کسبوکارهای مجازی، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به اعطای نماد به کسبوکارهای اینترنتی اقدام کرده که هویت مالک و محل فعالیت آنها احراز شده است.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها
در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها میپردازیم که فهرست آنها مدتی پیش توسط وبسایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.
قوانین تجارت الکترونیک نیاز به بازنگری دارد
رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: قوانین تجارت الکترونیک، با توجه به تحولات پرشتاب حوزه IT در سال های اخیر، کاربرد مورد نظر را ندارند.
اصول و قواعد بازاریابی آنلاین
کارگاه آموزشی «بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن» در ششم بهمن ماه، توسط تیم نوآفرینان در دانشگاه تهران برگزار شد.
چگونه بازخورد بازاریابی کسبوکار را بسنجیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.