نوشته های مرتبط: بازاریابی با خاطرات جمعی
از دنیای گیمرها تا تبلیغات اینترنتی موثر
پنج به اضافه يك، گزارشي است كه در آن به معرفي و تحلیل ٥ استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
استارتآپهایی برای خواب بهتر، غذای سالمتر و حملونقل هوشمندانهتر
در این مطلب به معرفی استارتآپهایی میپردازیم که سلامت زندگی روزانه شما را تضمین میکنند.
سفری ماجراجویانه از ایده تا اجرای استارتآپ
اجرای موفق ایدههای استارتآپی، به روشها و اصول خاصی نیازمند است. این مطلب نقشه راه شما در این سفر ماجراجویانه است.
بازی رومیزی زار: در جمعی دوستانه، بازی کنید و بترسید!
در هیاهوی دنیای بازیهای دیجیتال، انجام بازیهایی که یادآور گذشتههاست، کودکی فراموششده ما را زنده میکنند. بازی رومیزی «زار» جدیدترین نوآوری ایرانی در این زمینه است.
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.
برندی با رویای آینده پایدار
شرکت ایسوس یکی از برندهای پیشرو در زمینه تولید محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات است. همچنین از بزرگترین فروشندههای کامپیوتر دنیا محسوب میشود.
بازاریابی، به ابعاد کسبوکار شما وابسته نیست
بازاریابی از ارکان اصلی هر شرکتی، فارغ از ابعاد و سابقه آن است. این عملیات، شباهتها و تفاوتهایی در انواع سازمانها دارد.
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.