نوشته های مرتبط: بازاریابی با خاطرات جمعی

مبلمانی که در هر فضایی، جای می‌گیرند

۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۴:۰۰/ ۱ دقیقه

کمپانی «اکسپند فرنیچر»، مبلمانی خلاقانه تولید کرده است که متناسب با فضای موجود، اندازه آن‌ها قابل تغییر است.

از راهبرد خلاقیت تا تاثیر اعتبار برند در توسعه کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

بازی‌هایی که مشتریان را جذب کسب‌وکار شما می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

گیمیفیکیشن یا استفاده از المان‌های بازی‌، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسب‌وکارتان را بالا می‌برد و آن‌ها را جذب محصولات و خدمات شما می‌کند.

از دوره طلایی کارآفرینی، عقب نمانید

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

عصر طلایی کارآفرینی در تاریخ بشر هم‌اکنون آغاز شده است و ما نباید از ظرفیت بالقوه‌ این دوره و فرصت‌های پیش رویمان غافل شویم.

حمایت مرد شماره یک دنیای تنیس از استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

با مشارکت آکادمی تنیس رافائل نادال، سه استارت‌آپ برتر ورزشی اسپانیا جذب سرمایه کردند.

ظرف‌هایی که از برگ درختان تهیه می‌شوند

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰/ ۱ دقیقه

شرکت لیف ریپابلیک، ظروف متنوع تجزیه‌پذیری از جنس برگ درختان تولید کرده است.

اهمیت طراحی گرافیک، سرقفلی برند و برند‌سازی جهانی

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه‌ ارائه‌ هوشمندانه محصول است.