نوشته های مرتبط: بازاریابی با خاطرات جمعی
ساعتهای هوشمند اپل، به قابلیتهای ورزشی جدید مجهز میشوند
براساس اعلام اپل، به زودی ساعتهای هوشمند این شرکت برای کمک به حفظ سلامتی کاربران، به قابلیتهای ورزشی جدیدی مجهز خواهند شد.
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.
شناخت عملکرد مغز چه کمکی به کارآفرینان میکند؟
در این مطلب سه ویژگی بارز مغز آمده است که مدیران و کارآفرینان میتوانند با استفاده از آنها، تیمهای کاملتری با ضریب موفقیت بالا بسازند.
آینه هوشمندی که حالت لبخند بیمار پس از عمل جراحی را نشان میدهد
توسعهدهندگان حوزه واقعیت افزوده، نرمافزار هوشمندی توسعه دادهاند که میتواند به بیمارانی که قصد عمل جراحی دندانهایشان را دارند، حالت لبخند آنها پس از عمل را نشان دهد.
هفت نکته ارزشمند برای راهاندازی کسبوکار، بدون پول یا تجربه
به لطف تکنولوژی، امروز میتوان جاده طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرحشده در این مطلب، عمل کنید.
چگونه یک کمپین تبلیغات ایمیلی موفق طراحی کنیم؟
با وجود گستردگی ایمیلهای تبلیغاتی آزاردهنده، هنوز هم هستند ایمیلهایی که ترغیب میشویم بازشان کنیم. در این مطلب میکوشیم به شما یاد بدهیم چگونه چنین تبلیغات ایمیلی موفقی را طراحی کنید.
ارتباطات یکپارچهای که ضامن هویت برند شما هستند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
۱۷ نکتهای که در مورد خلاقیت نمیدانید!
حتما شما هم درباره خلاقیت چیزهایی شنیدهاید. همه ما برای این واژه تعاریفی داریم؛ اما واقعیت این است که آنچه بهعنوان تعریف خلاقیت میشناسیم، دقیق نیست.