نوشته های مرتبط: طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟

چگونه علاقه خود به شغلمان را از دست ندهیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برای حفظ علاقه خود به شغلتان، لازم است راهکارهایی را به کار برید که توسط آن‌ها نه تنها اشتیاق خود به کارتان را حفظ کنید، بلکه به مرور آن را بهبود دهید.

خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسب‌وکار ناموفق می‌سازند

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم می‌توانید یک راهبر موفق کسب‌وکار شوید.

جعل برند، دشمن بزرگ برندینگ کسب‌وکار شما

۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

با طی کردن این سه مرحله، سرعت یادگیری خود را چند برابر کنید

۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

سرعت یادگیری، عاملی تعیین‌کننده در پیشرفت و توسعه شخصی شما است و تنها با طی کردن مراحلی ساده می‌توانید آن را چندین برابر افزایش دهید.

مثلث موفقیت در کسب‌وکار و زندگی شخصی

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۰۰/ ۴ دقیقه

در این مطلب قصد داریم سه قانون اصلی کسب موفقیت در کار و زندگی شخصی را بیان کنیم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید مسیر خود برای رسیدن به اهدافتان را هموار کنید.

حق نشر، فرایندی موثر در برندینگ افراد

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نه‌تنها موثر، بلکه بهینه عمل می‌کنند.

نقش بازاریابی تبدیلی و تفکیکی در توسعه برند

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.