نوشته های مرتبط: طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟
راهبران جوان موفق، چه عادتهایی دارند؟
راهبران جوان استارتآپها با وجود کمتجربگی، توانایی انجام کارهای شگفتانگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادتهای صحیحی در خود ایجاد کنند.
لوگو، سفیر برند شما در ذهن مشتریان است
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
با قدردانی آگاهانه از کارمندان، بازدهی سازمان خود را بالا ببرید
شما بهعنوان یک مدیر موظف هستنید که کارمندان خود را درک و از آنها قدردانی کنید. این کار برای بقای کسبوکار شما الزامی است.
تمرینهایی که خلاقیت شما را شکوفا میکنند
برای افزایش خلاقیت نیازی نیست در کلاسها و دورههای پرهزینه شرکت کنید؛ بلکه کافی است از رویکردهای سادهای استفاده کنید که ذهنتان را فعالتر میکنند.
چگونه تعارضهای میانفردی در سازمان را کاهش دهیم؟
مدیریت تعارض در سازمان، باید به کاهش تعارضهای عاطفی در همه سطوح و حفظ و بهبود مقداری تعارض لازم و کنترلشده کمک کند و وضعیت و نگرانیهای هر ۲ طرف تعارض را در نظر داشته باشد.
نشانی که برند شما را در ذهنها ماندگار میکند
نشان تجاری یا لوگوی یک استارتآپ، اولین قطعه از پازل هویت برند آن است و در طراحی آن باید هوشمندی و ظرافت خاصی بهکار برد.
محیط کار نامنظم، خلاقیت را افزایش میدهد!
خلاقیت مستلزم خارج شدن از قراردادها و سنتهای جاری است و محیطهای بههم ریخته با عبور از قالبهای فکری متداول، به ایجاد بینشهای تازه کمک میکنند.