نوشته های مرتبط: مسعود حمیدزاده، مدیرعامل جدید پونیشا شد
چهارمین همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران برگزار میشود
گردهمایی فعالان و علاقهمندان استارتاپی، شرکتهای دانشبنیان،صنایع خلاق و نوآور، چهارشنبه ۲۷ آذر ماه با عنوان «یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران » در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار میشود.
اطلاعیه رسمی سرآوا در پاسخ به شایعات
اکانت رسمی توییتر روابط عمومی سرآوا پارس اطلاعیهای را در تکذیب شایعات مطرح شده در فضای مجازی منتشر کرد.
استارتاپ کارپایه، سامانهای هوشمند برای کمک به اشتغال کشور
نشست خبری معرفی نسخه جدید اپلیکیشن کارپایه در تاریخ ۳۰ مهرماه برگزار شد.
آینده بسیار روشن کشور را میتوان در کارخانههای نوآوری مشاهده کرد
محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه عصر امروز ۲۹ مهرماه ۹۸ از کارخانه نوآوری آزادی و مراکز نوآوری واقع در آن بازدید کرد.
کارگاه آشنایی با مدل کسبوکارهای نوآورانه در صنعت بیمه برگزار شد
این کارگاه روز پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ در شبکه نوآفرینی پلنت، واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.
افزایش شتابدهندهها کلید موفقیت استارتاپ است
عضو هیات مدیره انجمن شرکتهای دانشبنیان سلامت گفت: «اکوسیستم استارتاپها نیاز به تعداد بیشتری شتابدهندههای تخصصی از جنس بخش خصوصی دارد تا این کسبوکارهای نوپا را به نقطه تولید محصول هدایت کنند.»
چگونه در مورد ارزش خود با یک سرمایهگذار صحبت کنیم؟
کارگاه مقدماتی اصول ارزشگذاری استارتاپها با تدریس الهام لطفی، تحلیلگر ارشد سرمایهگذاری دیجیکالانکست در تاریخ ۱۸ مهرماه توسط آکادمی دیجیکالا در مرکز نوآوری دیجیکالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.
نقد و نظری بر کمپینهای بازاریابی: کمپین بازگشت به مدرسه بانی مد
بدیهی است که هرچه میزان موفقیت یک کسب و کار بیشتر میشود، به همان میزان رقابت میان رقبا نیز افزایش مییابد. همین موضوع باعث شده است که برگزاری کمپینهای متنوع تبلیغاتی اهمیت دو چندانی داشته باشد و کسبوکارها همواره از ایدههای خلاق تبلیغاتی استقبال کنند.