نوشته های مرتبط: چالشهای جدی در مسیر جذب سرمایه در ایران
چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
استارتآپ؛ کارآفرینی مثبت قرن بیستویکم
استارتآپ نوعی کارآفرينی مثبت قرن بيستويکمی است و بهسبب هزينه پايين راهاندازی اوليه، راهکار مناسبی برای نجات جوانان تحصيلکرده از بحرانهای شغلی محسوب میشود.
شروع کارزار استارتآپهای ایرانی
برای اولین بار همزمان با جشنواره وب و موبایل ایران، در يك رويداد منحصربهفرد تحت عنوان «كارزار»، استارتآپهای ایرانی باهم به رقابت خواهند پرداخت. ثبتنام این رویداد از تاریخ ۲۶ مهرماه و از طریق وبسایت نوپاهاب (nopahub.com/karzar) انجام میشود.
از ثبت مالکیت معنوی ایده تا ارسال بیدردسر بستههای پستی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
اهمیت حل مشکلات مشتریان
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
ماجرای رابینهود در بازار سهام
استارتآپ رابینهود در ابتدای کار سود بسیار کمی بهدست آورده بود و در مرز نابودی قرار داشت، اما با موفقیت توانست اعتماد سرمایهگذاران خطرپذیر را جلب کند.
حل مشکلات اقتصادی کشور با تکیه بر پتانسیل جوانان و شرکتهای استارتآپی
سهراب شرقی: «به کمک پتانسیلی که در جوانان کشور وجود دارد و با کمک گرفتن از شرکتهای استارتآپی میتوان بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد، که این امر نیازمند حمایت واقعی دولت است.»
فرآیند همسوسازی
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.