نوشته های مرتبط: روزگار غریب استارتاپها در سال ۹۸
هفت نکته ارزشمند برای راهاندازی کسبوکار، بدون پول یا تجربه
به لطف تکنولوژی، امروز میتوان جاده طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرحشده در این مطلب، عمل کنید.
با حمایت سرمایهای از ویسیها، ایدههای استارتآپی نخبگان را به ثمر برسانیم
قاسم انصاری رنانی: «فرایند ایده به محصول استارتآپها زمانی به موفقیت خواهد رسید که نهادهای مرتبط، با حمایت سرمایهای از صندوقهای سرمایهگذاری جسورانه، در به ثمرنشاندن کسبوکارهای نوپا سهیم شوند.»
شتاب خودروسازان برای حضور در میدان رقابت استارتآپها
امروزه وقتی صحبت از سرمایهگذاری در استارتآپها به میان میآید، خودروسازان عضو ثابت این سرمایهگذاری هستند.
چگونه به یک ایده استارتآپی موفق برسیم؟
سرمایهگذارها معمولا بهدنبال کارآفرینهایی میگردند که نسبت به ایدههایشان اشتیاق داشته باشند؛ اما چگونه میتوان به ایدهای رسید که موفق باشد و شور و اشتیاق ایجاد کند؟
برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی میکنند؟
مطمئنا نمیتوان استارتآپهای تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما میتوان از نکاتی که آنها برای بازاریابی برند استفاده میکنند درسهای ارزشمند گرفت.
از فصل برداشت تا خرید آنی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
سرمایهگذاران عربستانی، استارتآپ موفق اماراتی را تصاحب کردند
جمعی از سرمایهگذاران عربستانی، استارتآپ موفق گلمباکس، که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت دارد، را خریداری کردند و اکنون قصد گسترش خدمات آن به دیگر کشورهای عربی منطقه خلیج فارس را دارند.
انگیزهنامه تاثیرگذار میتواند استخدام شما را تضمین کند
نوشتن یک انگیزهنامه تاثیرگذار برای تقاضای شغل، بسیار مهم و البته چالشبرانگیز است. با ما همراه باشید تا بهطور کلی و مختصر، اصول نوشتن انگیزهنامه را برایتان شرح دهیم.