نوشته های مرتبط: چگونه میتوان با حفظ ارتباطات، تعارض را در گروه مدیریت کرد؟
شرایط سرمایهگذاری دیجیکالا نکست روی استارتآپهای فضایی
امیر صالحی، مدیرعامل دیجی کالا نکست طی مصاحبهای با اسپاش در حاشیه نمایشگاه الکامپ، اظهار کرد: « استارتآپهای فضایی که بتوانند در استخراج و تحلیل دادههای کلان قابل استفاده برای تحلیل رفتار مشتریان کمک کنند مورد حمایت دیجیکالا نکست قرار خواهند گرفت.»
اولین حضور گسترده گروه دیجیکالا در نمایشگاه تخصصی الکامپ
گروه دیجیکالا، شامل دیجیکالا فِرش (سوپرمارکت دیجیکالا)، فیدیبو، دیجیپی، دیجیکالانکست، ادرو و فاینال تارگت در غرفه دیجیکالا واقع در ورودی سالن الکام استارز (سالن ۸ و ۹) نمایشگاه حضور دارد.
چگونه یک کسبوکار فناورانه در ایران راهاندازی کنیم؟
در آخرین روز نمایشگاه الکامپ، کارگاه دیجیکالا با موضوع «How to start a tech business in iran» و سخنرانی روحالله رحمانی مدیرنوآوری دیجیکالا برگزار شد.
چگونه یک فرهنگ کاری خوب در استارتآپ خود بنا کنیم
مجموعه کارگاههای دیجیکالا با موضوعات مسائل واحد عملیات دیجیکالا را چطور حل میکنیم ، فرهنگ کاری در استارتآپ، چگونه در صنعت تجارت الکترونیک رشد کنیم، چالشهای مارکتپلیس؛ روز شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ در نمایشگاه الکامپ در غرفه دیجیکالا برگزار شد.
چگونه تکنولوژی دانشگاه را به صنعت تبدیل کنیم؟
معان نوآوری دیجیکالا، دربارهی «راهاندازی استارتآپ در ایران» در الکلمتاکز واقع در سالن ۶ نمایشگاه الکامپ سخنرانی کرد.
ارائه تجربههای ارزشمند مدیران دیجیکالا در الکامپ
مجموعه کارگاههای دیجیکالا با موضوعات مدیرجوان بودن چه حسی دارد؟ ، ریاکتنیتیو و مسیر شغلی در تیم فرانتاند دیجیکالا، چیزهایی که در سال اول فعالیت در دیجیکالا یاد گرفتیم، وقتی تحلیل آماری از مشتریان جام جهاننما میسازد، چگونه یک دیزاین سیستم در دیجیکالا ایجاد کردیم؛ روز جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ در نمایشگاه الکامپ در غرفه دیجیکالا برگزار شد.
کارگاههای روز اول دیجیکالا در الکامپ برگزار شد
مجموعه کارگاههای دیجیکالا با موضوعات دلایل شکست استارتآپها، یک روایت معتبر از روابط عمومی دیجیکالا، خصوصیات مدیرمحصول، ۱۰ دلیل برای بازاریابی عملکرد، مقابله با ترس از شکست با روش هکتان، اهمیت نظارت بر عملیات بازرگانی در تجارت الکترونیک روز پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ در نمایشگاه الکامپ در غرفه دیجیکالا برگزار شد.
از انتقال تجربه تا ارتباط مستقیم با مشتریان
نمایشگاه الکامپ امسال برای اولین بار شاهد حضور بزرگترین شرکت حوزه تجارت الکترونیکی ایران خواهد بود. دیجیکالا تصمیم دارد در الکامپ بیست و پنجم با همه اعضای گروه خود در این نمایشگاه حاضر شود و ارتباط کاملی را با مخاطبان خود برقرار کند.