نوشته های مرتبط: راهکار کافهبازار برای بهتر دیدهشدن نرمافزارها
جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برندها در فروشگاهها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اصول و قواعد بازاریابی آنلاین
کارگاه آموزشی «بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن» در ششم بهمن ماه، توسط تیم نوآفرینان در دانشگاه تهران برگزار شد.
سرمایهگذاریهای جدید پامگرنت در ایران
شرکت سرمایهگذاری سوئدی پامگرنت طی گزارشی جزییاتی از سرمایهگذاری در برخی استارتآپهای ایرانی را اعلام کرده است.
سرمایهگذاریهای سرآوا، شفاف و واقعی است
گفتوگوی اختصاصی با سعید رحمانی، مدیرعامل سرآوا درباره انتقادها و ابهامات پیرامون سرمایهگذاریهای خارجی دردیجیکالا و کافهبازار
کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن
کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن توسط نوآفرینان در تاریخ ۶ بهمن از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه حسین موسوی برگزار میشود.
نگاهی بر نرخ سطح پوشش آگهی، عرضه مجدد و تناسب برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
آینده اقتصاد کشور را نبوغ نسل جوان تضمین میکند
به اعتقاد معاون علمی وفناوری رئیس جمهوری،جدید جوان و خلاق کارآفرین میتواند آینده اقتصاد کشور را تضمین کند.
رنگهای غالب و برندهای سفارشی، ۲ استراتژی برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.