نوشته های مرتبط: آیا استارتاپهای بزرگ آمادگی ورود به بورس را دارند؟
چشماندازی ورود استارتاپها به بورس چیست؟
یادداشتی از رامين ربيعي، مدیرعامل گروه مالی فیروزه در خصوص اتفاقات و اخبار پیرامون ورود استارتاپها و کسبوکارهای ایرانی به تالار شیشهای و آینده این کار.
برترین استارتاپهای اینوتکس پیچ تهران معرفی شدند
رویداد اینوتکس پیچ تهران که بنا بود در روز ۳ اردیبهشت ۹۹ برگزار شود به جهت پیشگیری از شیوع کرونا به صورت مجازی و از راه دور برگزار شد. دبیرخانه این رویداد با بررسی اولیهاستارتاپهایی که برای شرکت در این رقابت درخواست داده بودند، در نهایت ۱۳ تیم را واجد شرکت در این رویداد دانست.
شیپور بورسی میشود!
با توجه به رشد درآمدزایی و بلوغ مجموعه شیپور، عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار سرمایه به تصویب هیئت مدیره رسید.
برند ایران رنتر به لندو تغییر کرد!
تغییر نام برند میان استارتاپها به ندرت اتفاق افتاده و معمولا مجموعهها در صورت نیاز، ریبرندینگ را از جنس تغییر لوگو و هویت بصری رقم میزنند. اکنون اما ایرانرنتر نام خود را در کنار هویت بصریاش تغییر داده است! لندو نام جدید این استارتاپ است.
استارتاپ دیدار ۴ میلیارد تومان سرمایه جذب کرد
حمید محمودزاده مدیر عامل دیدار از جذب سرمایه این استارتاپ توسط یک سرمایهگذار فرشته (Angel Investor) خبر داد.
مالکیت صددرصدی صباایده روی سینماتیکت
هلدینگ صباایده مالک برندهای آپارات، فیلیمو و صباویژن که تا پیش از این بخشی از سهام سینماتیکت را در اختیار داشت، با کامل کردن سبد سهام خود از این پلتفرم فروش آنلاین بلیط سینما، مالک صددرصدی آن شد.
دعوت مردم و مسئولان به استفاده از ظرفیتهای کسبوکارهای اینترنتی برای مهار ویروس کرونا
انجمن کسبو کارهای اینترنتی طی بیانیهای مردم و مسئولان به استفاده از ظرفیت های کسبوکارهای اینترنتی برای مهار ویروس کرونا دعوت کرد.