نوشته های مرتبط: برای هر ارسال کالا، پیک موتوری جدا لازم است؟!
ماینینگ در ایران؛ فرصت یا تهدید؟
پایگاه تحلیل خبری راه پرداخت، چهارم تیرماه رویداد «مایینینگ، خوب، بد، زشت» را با حمایت شرکت نبضافزار در دانشگاه امیرکبیر برگزار کرد.
پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) برگزار شد
رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) تخصصیترین رویداد حوزه دیجیتال مارکتینگ است که در تاریخ پنجشنبه ۶ تیرماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.
رونق تولید و حیات دوباره اقتصاد در بستر دانشبنیانها
کارخانههای نوآور با هدف کمک به اشتغالزایی جوانان و تحقق رونق تولید در ساختمانهای متروکه ایجاد شدهاند.
از «توسعه» بر پایه مزیتهای بومی حمایت می کنیم
ستاری با بیان اینکه تمام حمایت خود را از پارک علم و فناوری کاشان انجام خواهیم داد برلزوم این پارک تاکید کرد و گفت: می توانیم با صادرات محصولات بومی استان ارزآوری بیشتری داشته باشیم.
هوش مصنوعی در خدمت حفظ اسناد ملی ایران
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از سرمایه گذاری این سازمان برای حمایت و فراخوان استارتاپهای هوش مصنوعی و داده در زمینه دیجیتال سازی محتوا خبر داد.
ارائه خدمات مرکز نوآوری ایران زمین به استارتآپها در هر سطحی
مرکز نوآوری ایران زمین که به همت بانک ایران زمین و شتابدهنده نوتاش با هدف جذب و حمایت از ایدههای نوآورانه شروع به فعالیت کرده، قرار است در حوزههای فین تک، سرگرمی، گردشگری و اینترنت اشیاء با رویکردی متفاوت به استارتآپها خدمات ارائه دهد.
تفاوت اسپید با پیکهای موتوری معمول
مهمترین تفاوت اسپید با بقیه پیکهای موتوری در نوع خدماتیست که ارائه میکند. افراد ممکن است برای ارسال یک بسته یا یک وسیله کوچک، یک پیک موتوری خبر کنند، بسته را به او بسپارند. این ارسالها لزوما تجاری نیست و ممکن است یک هدیه یا اسناد و یا هر چیز دیگری باشد که بین دو نفر رد و بدل میشود.