ارائه خدمات مرکز نوآوری ایران زمین به استارت‌آپ‌ها در هر سطحی
محمد حسینی مدیرعامل مرکز نوآوری ایران زمین عنوان کرد: ۸

ارائه خدمات مرکز نوآوری ایران زمین به استارت‌آپ‌ها در هر سطحی

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۸:۲۹ | ۳ دقیقه

مرکز نوآوری ایران زمین که به همت بانک ایران زمین و شتابدهنده نوتاش با هدف جذب و حمایت از ایده‌های نوآورانه شروع به فعالیت کرده، قرار است در حوزه‌های فین تک، سرگرمی، گردشگری و اینترنت اشیاء با رویکردی متفاوت به استارت‌آپ‌ها خدمات ارائه دهد.

نوپانامرکز نوآوری ایران زمین مکانی است که در آن ایده‌های نوآورانه و خلاقانه با تمرکز بر حوزه‌های فین تک، سرگرمی، گردشگری و IOT برای رشد و پیشرفت مورد حمایت مالی، دانشی و تجاری‌سازی قرار می‌گیرند.

مدیر عامل مرکز نوآوری ایران زمین در مورد دلایل راه‌اندازی مرکز گفت: با توجه به نیاز استارت‌آپ‌ها و تجربه چند ساله شتابدهنده نوتاش، تصمیم گرفتیم با رویکردی متفاوت و نو، حمایت از استارت‌آپ‌ها را ادامه دهیم تا بتوانیم شاهد رشد روز به روز در فضای کسب و کار ایران باشیم.

وی با اشاره به وجه تمایز این مرکز با دیگر مرکزهای شتابدهی ادامه داد: ما در مرکز در تمام مراحل، اعم از پیش‌شتاب‌دهی، شتابدهی و سرمایه‌گذاری خطر پذیر فعالیت می‌کنیم و استارت‌آپ‌ها در هر مرحله‌ای که باشند، پس از بررسی در تیم فنی مرکز، می‌توانند از امکانات مرکز برای ادامه فعالیت خود استفاده کنند.

حسینی افزود در این مرکز با فراهم کردن امکاناتی نظیر زیرساخت آموزشی قوی، فضای کار برای تیم‌ها، گروه مشاوران و منتورینگ مرتبط با هر حوزه و شبکه ارتباطی گسترده، می کوشیم به رشد و تحول ایده‌های تیم‌ها کمک کنیم.

عضو هیات‌مدیره شتابدهنده نوتاش در پایان گفت: تیم‌های انتخابی می‌توانند از مزایای ارتباطات هلدینگ بانک ایران زمین و تفاهم‌نامه‌هایی که توسط مرکز با مراکز علمی، آموزشی و فن‌آوری امضا شده برای رشد، گسترش و موفقیت خود در بازار استفاده کنند.

در همین راستا، اولین رویداد رسمی مرکز با میزبانی از دورهمی همفکر در روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۸ در مرکز نوآوری ایران زمین برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: همفکربانک ایران زمیناستارتاپشتابدهنده نوتاشمرکز نوآوری ایران زمین
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.