نوشته های مرتبط: یک هفته تا فینال استارتاپ جاده ابریشم
ایران صادر کننده موفق استارتآپ به جهان
ایران می تواند صادرکننده استارت آپ های موفق به جهان باشد.
هویت بصری، کسبوکار شما را در بازار متمایز میکند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور ۱۷ مورد نوآورانه است
باید استارتآپهای کشور نوآورانه باشند. از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور تنها ۱۷ مورد نوآورانه و بقیه غیرنوآورانه هستند.
آري به اتفاق جهان ميتوان گرفت
زيستبوم فناوري فرمايشي نيست. با بخشنامه و تخصيص بودجه و اقدام عاجل مقامات بلندپايه حاصل نميشود.
آشنایی با مفهوم هزینههای جایگزینی محصول و تاثیر آن در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
کشمون و بیدینگ برندگان بزرگترین جایزه استارتآپی ایران
دو استارتآپ «بیدینگ» و «کشمون» برنده اولین دوره از مسابقه کارزار شدند.
فینال کارزار فردا برگزار میشود
برندگان نهایی بزرگترین مسابقه استارتآپی ایران فردا مشخص میشوند.
تندیس کارزار رونمایی شد
امروز (چهارشنبه، ۲۵ بهمنماه) طی مراسمی از تندیس بزرگترین رقابت استارتآپی ایران رونمایی شد.