نوشته های مرتبط: مدیران و کارشناسان روابط عمومی بدانند
دوره آموزشی پروژه محور ساخت موشن گرافیک با پاورپوینت
دوره آموزشی پروژه محور ساخت موشن گرافیک با پاورپوینت توسط نوآفرینان در تاریخ ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه در پارک علم و فناوری مدرس برگزار میشود.
چرا روابط عمومی برای موفقیت کسبوکارهای کوچک الزامی است؟
هرگز قدرت روابط عمومی را در موفقیت شرکتها و مخصوصا شرکتهای کوچک دست کم نگیرید. با استخدام تولیدکننده محتوای حرفهای، شانس دیده شدن خود را در رسانهها افزایش دهید.
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار میشود.
۱۷ تاکتیک موثر روابط عمومی برای استارتآپها
روابط عمومی باید هنر و علم خوب نشان دادن فعالیتهای مجموعه خود را داشته باشد؛ وجه تمایز روابط عمومی از بازاریابی همین موضوع است، چرا که در بازاریابی فعالیتها صرفاً با ابزار تبلیغات و ارتباطات هدفمند در جهت عرضه محصول یا خدمت صورت میگیرد، در حالی که در روابط عمومی با استفاده از همان شیوهها و با استفاده از ابزارهای رسانهای غیرتجاری سهمی به دست آورده و ذهنیتی که مدنظر ما است را ایجاد میکند.
بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهرهای دیگر از شرکتهای هرمی؟
بازاریابی شبکهای یا چندسطحی، از انواع فعالیتهای جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمیگذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفافسازی اصول آن میپردازیم.
بازاریابی محتوا، پلی برای ارتباط بهتر
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
تاثیر تکنولوژیهای پزشکی بر روی بازاریابی
بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.
از بازدیدکننده وبسایت تا تبدیل کردن به مشتری
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.