نوشته های مرتبط: بازاریابی محتوا، پلی برای ارتباط بهتر
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟
شناخت تفاوتهای میان بازاریابی و تبلیغات تجاری، به شما کمک میکند تا از اهمیت و نقش هر یک از آنها در معرفی محصولتان به بازار آگاه شوید.
نامگذاری منحصربهفرد استارتآپ، منجر به جذب سرمایه میشود
نتایج تحقیقات حاکی از آن است که نام یک استارتآپ میتواند به طور جدی روی نظر سرمایهگذاران تاثیر بگذارد.
از تلفن همراه ضدهک تا اپلیکیشنی که تجربههای دیگران را به شما میگوید
پنج به اضافه يك، گزارشي است كه در آن به معرفي و تحلیل ٥ استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
اینفوگرافیک؛ قهرمان بازاریابی محتوا
در اینفوگرافیک، شما پیام خود را با استفاده از ابزارهای تصویری همراه با طراحی نوآورانه، انتقال میدهید که برای مخاطبانتان بسیار جذاب خواهد بود.
خیزش استارتآپی البرزیها در الکامپ ۲۰۱۷
در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۷ و در سالن الکاماستارز، غرفه کوچک و صمیمانه مرکز توانمندسازی کسبوکارهای البرز خودنمایی میکرد. غرفهای که با وجود فضای کمش، مکانی برای عرضه استارتآپهای جوانان ایدهپرداز کرجی بود.
۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفتزده میشوید
بسیاری از کارآفرینان به دلیل نداشتن سرمایه کافی، از بحث بازاریابی چشمپوشی میکنند، در حالیکه همه استراتژیهای بازاریابی نیاز به هزینه هنگفت ندارند.