نوشته های مرتبط: از بازدیدکننده وب‌سایت تا تبدیل کردن به مشتری

مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۰/ ۱۲ دقیقه

شناخت تفاوت‌های میان بازاریابی و تبلیغات تجاری، به شما کمک می‌کند تا از اهمیت و نقش هر یک از آنها در معرفی محصولتان به بازار آگاه شوید.

نام‌گذاری منحصربه‌فرد استارت‌آپ، منجر به جذب سرمایه می‌شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

نتایج تحقیقات حاکی از آن است که نام یک استارت‌آپ می‌تواند به طور جدی روی نظر سرمایه‌گذاران تاثیر بگذارد.

از تلفن‌ همراه ضدهک تا اپلیکیشنی که تجربه‌های دیگران را به شما می‌گوید

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۰/ ۸ دقیقه

پنج به اضافه يك، گزارشي است كه در آن به معرفي و تحلیل ٥ استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی پرداخته می‌شود.

خیزش استارت‌آپی البرزی‌ها در الکامپ ۲۰۱۷

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۰/ ۱۸ دقیقه

در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۷ و در سالن الکام‌استارز، غرفه کوچک و صمیمانه مرکز توانمندسازی کسب‌و‌کارهای البرز خودنمایی می‌کرد. غرفه‌ای که با وجود فضای کمش، مکانی برای عرضه استارت‌آپ‌های جوانان ایده‌پرداز کرجی بود.

چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۰/ ۹ دقیقه

گاهی اوقات کار در قالب یک گروه، بسیار سخت و چالش‌برانگیز است. در ادامه راهکارهایی مهم برای داشتن سازمانی موفق و تاثیرگذار در قالب یک تیم را مرور می‌کنیم.

ارتباط چهره‌به‌چهره با مشتریان، کسب‌وکارتان را مستحکم‌ می‌کند

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسب‌وکارهای مجازی کشانده است؛ اما می‌توان این روند را به ارتباطات چهره‌به‌چهره تبدیل کرد.