نوشته های مرتبط: وبینار بازاریابی محتوا در شبکههای اجتماعی
چیزهایی که قبل از شروع آموزش محتوا باید بدانید تا خسته نشوید!
در هر ثانیه ۶۳۰۰۰ جستجو در گوگل صورت میگیرد. صفحات وب پر از متن، ویدیو و صوت است و گوگل سعی میکند بهترین نتایج را به کاربران خود نشان دهد. اقبال کاربران به محتوای کاربردی باعثشده که همه به فکر تولید محتوا باشند.
برای مقابله با شیوع ویروس کرونا آموزش را متوقف نکنیم!
با ایسمینار، به صورت آنلاین و در خانه مهارتهای تازه یاد بدهید یا بیاموزید.
چگونه محتوایی برای جذب مشتری بیشتر بنویسیم؟
امروزه، محتوا بهعنوان ابزاری برتر برای جذب مخاطب و مشتری شناسایی میشود. بهمنظور تولید محتوا برای جذب مشتری بیشتر باید نکاتی را رعایت کنیم.
اولین گزارش سالانه بازار مدیریت و برگزاری وبینار در ایران منتشر شد
ایسمینار به عنوان اولین و تنها پلتفرم تخصصی مدیریت و فروش وبینار (سمینار، رویداد و کلاس آنلاین) به منظور پایش اکوسیستم آموزش وبیناری کشور تصمیم به جمع آوری داده های مربوط به وبینار در سال گذشته گرفت. حاصل این بررسی اولین نسخه فارسی و کاملا تالیفی بازار مدیریت و برگزاری وبینار سال ۱۳۹۷ در ایران است.
آئیننامه نحوه فعالیت کسب و کارهای پلتفرمی تدوین میشود
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی تدوین آئیننامه نحوه فعالیت کسبوکارهای پلتفرمها را در دستور کار خود داد. این آئیننامه قرار است حدود مسئولیت صاحبان پلتفرمها و نحوه فعالیت آنان را مشخص کند.
اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران برگزار شد
اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران، دوم اسفند ۹۷ در دانشگاه خاتم با حضور علاقهمندان و فعالان حوزه تولید محتوا و بازاریابی محتوایی برگزار شد.
رکوردشکنی فروش ایسمینار در روز دوم یلدای وبیناری!
پس از فروش بی سابقه ایسمینار در جمعه وبیناری بار دیگر این وبسایت در یلدای وبیناری توانست رکورد جدیدی را ثبت کند.
وبینارمارکتینگ، شیوه ای متفاوت در بازاریابی
ایمیل مارکتینگ، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و... از انواع مختلف ابزار های تبلیغات دیجیتال هستند. اما آیا تا به حال به این فکر کردید که چطور میتوانید از یک وبینار برای توسعه کسبوکارتان استفاده کنید؟