نوشته های مرتبط: هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارتآپ
فونپی؛ پلتفرم پرداخت موبایلی
آکادمی فروش وبسایتی علمی در زمینه استارتآپهاست. این وبسایت در بخش گفتوگو با کسبوکارهای ایرانی این هفته خود به سراغ اپلیکیشن فونپی رفته است که در ادامه میخوانیم.
سرمایهگذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) چیست؟
سرمایهگذاری روی استارتآپها همواره یکی از مشکلترین و پرریسکترین کارها است.
دیجیکالا نکست در استارتآپها سرمایهگذاری میکند
دستاندرکاران دیجیکالا معتقدند که این شرکت بیشتر از آنکه یک فروشگاه اینترنتی باشد، یک شرکت تکنولوژی است و باید در این راستا برای کشور قدم بردارد. اکنون پلتفرم دیجیکالا نکست قصد دارد گام بزرگی برای تحقق این ادعا باشد.
بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهرهای دیگر از شرکتهای هرمی؟
بازاریابی شبکهای یا چندسطحی، از انواع فعالیتهای جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمیگذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفافسازی اصول آن میپردازیم.
برج شتابدهندهها یادگار دوران کاری من خواهد بود
«پیروز حناچی» شهردار جدید تهران است که با شعار «تهران شهری برای همه» روی کار آمده و در برنامه آینده کاری خود به موضوعات فناوری هم اشاره کرده است. او در این برنامه تاکید داشته که رسیدن به تهران هوشمند را باید گام به گام و در یک فرایند بلندمدت انجام داد و یکی از این موارد را در توسعه شتابدهنده ها معرفی کرده است.
بازاریابی محتوا، پلی برای ارتباط بهتر
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
اسنپ ۴ ساله شد
اسنپ شب گذشته با برگزاری مراسمی، تولد چهار سالگیش را جشن گرفت و گزارشی از برنامهها و تغییرات سازمانی خود ارائه داد.