نوشته های مرتبط: با ایجاد فرهنگ سازمانی، به سوی موفقیت گام بردارید
برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی میکنند؟
مطمئنا نمیتوان استارتآپهای تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما میتوان از نکاتی که آنها برای بازاریابی برند استفاده میکنند درسهای ارزشمند گرفت.
از فصل برداشت تا خرید آنی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه با ترس از شکست، مقابله کنیم؟
ذهن ما هنگام رویارویی با ریسک و خارجشدن از دایره امنمان واکنش نشان میدهد؛ اما عملکرد مغز ما برای مقابله با تهدید، در جداسازی تهدیدهای فیزیکی از تهدیدها و مخاطرات «درکشده» چندان خوب نیست.
انگیزهنامه تاثیرگذار میتواند استخدام شما را تضمین کند
نوشتن یک انگیزهنامه تاثیرگذار برای تقاضای شغل، بسیار مهم و البته چالشبرانگیز است. با ما همراه باشید تا بهطور کلی و مختصر، اصول نوشتن انگیزهنامه را برایتان شرح دهیم.
چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟
وبسایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار میکند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟
با تفکر استراتژیک، فرصتها را هوشمندانه تحلیل کنید
تفکر استراتژیک، دریچهای برای تقویت فنون مدیریت راهبردی، عبور از محدودیتها و استفاده از فرصتهای امروز با هدف خلق آیندهای درخشان برای کسبوکار است.
چگونه تصمیمات خلاقانه و موثر بگیریم؟
افراد موفق در تصمیمگیری، گزینههای پیش روی خود را تحلیل میکنند و خردمندانه انتخاب میکنند؛ اما اگر گزینهها مشخص نباشند یا هنوز وجود نداشته باشند، راهحل چیست؟
۴۰ جمله برای آن که انرژی مثبت خود را حفظ کنید
داشتن انگیزه همیشه ساده نیست و در زمان مواجه با یک مشکل یا چالش دشوار، سختتر هم میشود. در چنین مواقعی حفظ انگیزه و انرژی مثبت اهمیت بسیاری دارد.