نوشته های مرتبط: فروشندگان حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارند؟

ارائه استارت‌آپ به سرمایه‌گذار: از تحقیقات بازار تا اطلاعات عملیاتی

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

چگونه استارت‌آپ خود را به سرمایه‌گذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

هر آنچه که می‌خواهید را به‌سادگی بفروشید!

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۳ دقیقه

افزایش فروش از جمله مهم‌ترین اهداف کسب‌و‌کارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیک‌های مدرن فروش کمک بگیریم.

هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۱۵ دقیقه

اگر قصد شما پیروزی در حوزه رقابتی بازاریابی محتوا است، وجود استراتژی محتوا یا بازبینی آن به‌منظور اطمینان از به‌روز، نوآورانه و قدرتمند بودن آن بسیار سودمند خواهد بود.

از بازاریابی الگوریتمی تا بازاریابی غیرمستقیم

۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

همین حالا روی من کلیک کن!

۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

دعوت به اقدام یا فراخوان به عمل، یکی از مباحث مهم بازاریابی آنلاین است. چگونه می‌توان دعوت به اقدام بهتر و جذاب‌تری برای تبلیغات طراحی کرد؟

از بازاریابی نمونه رایگان تا بازاریابی چابک

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

این استراتژی‌ها، بازاریابی شما را متحول می‌کنند / بازاریابی با شیوه‌های دیجیتال

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.