نوشته های مرتبط: چینیها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آوردهاند؟
تأمین مالی شرکتهای دانشبنیان از طریق بورس
«تابلو بورس»، «صندوقهای جسورانه»، «تأمین مالی جمعی» و «شرکتهای سرمایهگذاری» از جمله روشهای استفاده از این راهکارهای تسهیلاتی است.
موانع بانکی تامین مالی استارتآپها
نظام مالی ما به دنبال کسب سود از ارائه تسهیلات است و متاسفانه عمده سرمایهگذاریهای خود را در بخشهای خدمات و بازرگانی انجام میدهد.
جذب ۱۰ درصدی سرمایه ایرانیان خارج از کشور
رناسی: باید از ظرفیت ایرانیان مقیم کشورهای خارجی برای سرمایهگذاری استفاده کنیم.
استارتآپها قابلیت بالایی در مهار بیکاری دارند
خدارحمی: روابط میان ایدهپرداز و سرمایهگذار به خوبی تعریف نشده است.
۱۰ شیوه تبلیغ اینترنتی برای کسبوکارها
اطلاعات بیشتر در مورد انواع تبلیغهای اینترنتی باعث میشود با توجه به محصول یا خدمت خود، انتخاب بهتری در مورد نوع تبلیغ داشته باشیم.
رویکرد کمک مالی و وام به ایدهها، مهجور شده است
مهدی غلاملو: استارتآپها در اعطای گرنت دولتی برای طرحهای تحقیقاتی و وام برای تجاریسازی و تقویت سرمایه در گردش شرکتها، جایی ندارند.
نوآوریهای تبلیغاتی در انتخابات اخیر دنیا
حضور در یک اکوسیستم تبلیغاتی آنلاین، مهمترین کار هر نامزد انتخاباتی است.
خیزش چین برای رهبری تجارت جهان
طرح «یک کمربند، یک جاده» منافع بسیار برای چینیها به همراه دارد اما در طرف مقابل ریسکهایی را نیز متوجه این کشور میکند.