نوشته های مرتبط: چینیها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آوردهاند؟
پنج راه آسان و ارزان برای چندبرابر کردن تعداد مشتریان
چگونه میتوان تعداد مشتریها را چندین برابر کرد و کسبوکار را رونق بخشید؟ در این مطلب خواهیم خواند.
این استراتژیها، بازاریابی شما را متحول میکنند / بازاریابی فناورانه
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
تاثیر رفتار کارکنان و تبلیغات در برندینگ استارتآپها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه سرمایهگذار موفقی باشیم؟
سرمایهگذاری مستلزم اولویت بخشیدن به آینده مالی در برابر خواستههای کنونی است.
بودجه تبلیغات کسبوکار خود را هوشمندانه تعیین کنیم
تبلیغات بخشی از فعالیتهای فروش و بازاریابی است. در این مطلب با بهترین روشهای تخصیص بودجه تبلیغات آشنا میشوید.
شناسایی اصول مهم در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
ذهنیت موسس، کلید بقای کسبوکار شماست
یادداشتی از زینب ایلگاز درباره ذهنیت موسس که مطالعه آن میتواند کسبوکار شما را متحول کند.
۱۷ استارتآپ موفق که تقریبا از صفر شروع کردهاند
در مورد استارتآپهای فناوریمحور، داشتن شجاعت برای ادامه راه، معمولا منجر به موفقیتهای چشمگیر در آینده میشود.