نوشته های مرتبط: کارگاه آموزشی تحقیقات بازار
عدم حمایت کافی از ویسیها، چالش اصلی سرمایهگذاری در استارتآپها
سلمان خدادادی: «چالش اصلی فرهنگسازی و نبود فرهنگ سرمایهگذاری در طرحها و پروژههای فناورانه دارای نوآوری و خلاقیت، عدم حمایت کافی از صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر است.»
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.
هفت نکته ارزشمند برای راهاندازی کسبوکار، بدون پول یا تجربه
به لطف تکنولوژی، امروز میتوان جاده طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرحشده در این مطلب، عمل کنید.
چگونه یک کمپین تبلیغات ایمیلی موفق طراحی کنیم؟
با وجود گستردگی ایمیلهای تبلیغاتی آزاردهنده، هنوز هم هستند ایمیلهایی که ترغیب میشویم بازشان کنیم. در این مطلب میکوشیم به شما یاد بدهیم چگونه چنین تبلیغات ایمیلی موفقی را طراحی کنید.
ارتباطات یکپارچهای که ضامن هویت برند شما هستند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
شتاب خودروسازان برای حضور در میدان رقابت استارتآپها
امروزه وقتی صحبت از سرمایهگذاری در استارتآپها به میان میآید، خودروسازان عضو ثابت این سرمایهگذاری هستند.
از راهبرد خلاقیت تا تاثیر اعتبار برند در توسعه کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.