نوشته های مرتبط: از اقدامات فرابورس ایران در راستای تامین مالی استارتآپها حمایت میکنیم
چگونه یک کارآفرین شجاع و موفق باشیم؟
راهاندازی استارتآپ و پیشرفت در آن، هدف رضایتبخش بسیاری از افراد است؛ اما گاهی مشاهده شکست استارتآپهای دیگر، آنها را دچار تردید میکند.
اصلاح فرهنگ کار و رقابت، پیشنیاز اجرایی شدن ایدههای استارتآپی است
سید میثم میرحیدری: بسیاری از نخبگان ما ایدههای جالبی دارند که بهدلیل مقاومت ایدههای قدیمی در مقابل آنها، بسیار سخت اجرایی میشوند؛ بنابراین لازم است پیش از هرکاری فرهنگ کار و رقابت درجامعه ما اصلاح شود.
برای کسب درآمد، تنها ایده کافی نیست
باوجود آنکه چند سالی از تولد استارتآپها در کشور میگذرد؛ بسیاری از جوانان هنوز تعریف درستی از استارتآپ ندارند و گمان میکنند تنها داشتن ایده نو برای کسب درآمد و موفقیت، کافی است.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
کسبوکار مبتنی بر اپلیکیشن خود را به اوج برسانید
«بکتوری» خدمات سمت سرور ارائه میدهد و «تپسل» محصولی با شکل و فرم یک آژانس تبلیغاتی است؛ اما هر دو در یک نقطه به هم میرسند و آن نقطه، کسبوکار مبتنی بر اپلیکیشن است.
حقوق استارتآپها را به رسمیت بشناسیم
محمد کاظمی: برای به حداقل رساندن مشکلات شرکتهای استارتآپی باید در درجه اول حقوق آنها را به رسمیت بشناسیم و با وضع مقررات مشخص درحیطه فعالیت کاری آنها، راه را بر هر نوع اعمال سلیقه شخصی سد کنیم.
چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
کارگاه طراحی کمپین در بازاریابی دیجیتال، در محل شتابدهنده آواتک برگزار شد. گزارش این کارگاه را در ادامه میخوانید.
جايگاه استارتآپها در برنامه اشتغال فراگیر دولت در سال ۹۶
در تیرماه سال جاری، برنامه اشتغال فراگیر دولت برای ایجاد ۹۷۰ هزار شغل در سال ۱۳۹۶ منتشر شد. در این مطلب به جایگاه استارتآپها و چشمانداز حمایت دولت از آنها در این برنامه میپردازیم.