نوشته های مرتبط: تغییر مثبت به جای نگرش منفی
نشست بهرهبرداری از فناوریهای داخلی حوزه سلامت آغاز به کار کرد
نشست بهرهبرداری از فناوریهای داخلی حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی همزمان با دومین همایش بیمارستان هوشمند در مرکز همایشهای پارک فناوری پردیس معاونت علمی آغاز به کار کرد.
سورنا ستاری برای بازدید از مراکز علمی و شرکتهای دانشبنیان وارد کرمانشاه شد
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در راس هیاتی صبح امروز وارد استان کرمانشاه شد تا از روند انجام پروژههای علمی و فعالیت شرکتهای دانشبنیان در این استان از نزدیک بازدید کند و با شرکت های دانش بنیان و استارتاپها به گفتگو بنشیند.
آخرین جزئیات درباره تسهیلات ویژه سربازی دانشبنیانها
نشست خبری در تاریخ ۲۱ مرداد با حضور سورنا ستاری، سردار موسی کمالی و سردار سیدمهدی فرحی تحت عنوان تسهیلات سربازی افراد فعال در شرکتهای دانشبنیان برگزار شد.
از سوی مناطق آزاد به استارتآپها تسهیلات اختصاص مییابد
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همکاری با صندوق نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری های خطرپذیر در مناطق آزاد اشاره می کند و می گوید با صندوق نوآوری همکاری خوبی انجام داده است و تفاهم نامه منعقد شده است و ۲ صندوق خطرپذیر در ۲ منطقه آزاد ایجاد شده است.
باشگاه نوآوران شهر راهاندازی میشود
سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از راه اندازی باشگاه نوآوران شهر به منظور شناسایی، تجمیع و بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها ، نخبگان، افراد دارای ایده، صاحبنظران و کارآفرینان خبر داد .
راهاندازی ۶ نوع صندوق خطرپذیر مشارکتی در حوزه دانشبنیان
دکتر بهزاد سلطانی، رئيس صندوق نوآوری و شکوفایی امروز در نشست خبری در خصوص فعالیتهای این صندوق، تسهیلات اعطایی به شرکتهای دانشبنیان، طرحهای مصوب برای دریافت تسهیلات، مدل سرمایهگذاری و برنامههای صندوق برای شرکتهای دانشبنیان مطالبی را ارائه کرد.
ابهام در قواعد بازی
در حالحاضر و در اکوسیستم استارتآپی بهطور طبیعی درصد کمی از شرکتها موفق به توسعه محصول خود تا دستیابی به بازاری پایدار میشوند. آمارهای مختلف جهانی حاکی از موفقیت ۱۰ تا ۲۰ درصدی استارتآپها است. دلایل متعددی برای آن میتوان برشمرد. محصول استارتآپی بر اساس نظریهها و مفروضاتی در مورد بازار و مشتریان توسعه داده میشود.
گزارشی درباره تکنولوژیهای تبلیغات در ایران
در این گزارش به بررسی نیازها، روند کلی و آینده تبلیغات در ایران تا سال ۲۰۲۰ پرداخته شده است.