نوشته های مرتبط: کارگاه گیمیفیکیشن کاربردی
مهندسی معکوس در صنعت گیم جوابگو است
امیر شریفی، مدیرعامل کافه بازار در خلال رویداد موبایل سامیت از سرمایه گذاری ۴ میلیاردی کافه بازار بر آوا گیمز خبر داد.
رویداد گیمدی در شتابدهنده دیموند
رویداد گیمدی در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ و با حضور بازیسازان ایرانی در محل شتابدهنده دیموند برگزار خواهد شد.
اردیبهشت استودیو، سازنده بازیهای نوستالژیک تلفن همراه
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که بازیهای دوران کودکی را با تکنولوژی امروزی پیوند میزند و بازیهای چندنفره آنلاین میسازد.
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.
بازی رومیزی زار: در جمعی دوستانه، بازی کنید و بترسید!
در هیاهوی دنیای بازیهای دیجیتال، انجام بازیهایی که یادآور گذشتههاست، کودکی فراموششده ما را زنده میکنند. بازی رومیزی «زار» جدیدترین نوآوری ایرانی در این زمینه است.
بازی کارآفرینی
صنعت بازیسازی، راه خود را به حوزه کارآفرینی نیز باز کرده است؛ به گونهای که هر شخص میتواند با کمک آن به کارآفرین موفقتری تبدیل شود.