نوشته های مرتبط: صداوسیما ۵۰ درصد درآمد شرکت های تولید محتوای صوت و تصویر را میخواهد
۴۰ درصد از سرمايهگذاریهای كشور باید از طريق صندوقهای خطرپذير تأمين شود
سورنا ستاری: برای توسعه استارتآپها در حوزههای مختلف نياز به سرمايهگذاری داريم و در اين راستا بايد به سمت سرمايهگذاریهای خطرپذير حركت كنيم.
باور به شکست ۹۰ درصد از استارتآپها، چقدر حقیقت دارد؟
اکثر استارتآپیها میگویند ۹۰ درصد از استارتآپها شکست میخورند، اما نتیجه پژوهشها حاکی از حقیقتی دیگر است.
بازار داغ دیجیتال مارکتینگ را در دست بگیریم
بازار دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک بازاریابی نوین در گسترش کسبوکار استارتآپها حسابی داغ است.
روابط عمومی ضعیف، قاتل کسبوکارهای نوپا
اگر کسی استارتآپ شما را نشناسد، بهترین ایدههای کسبوکار شما هیچ موفقیت مهمی نخواهند داشت.
رقابت غولهای حوزه حملونقل فناورانه
در این اینفوگرافیک، نقاط قوت و ضعف غولهای جهانی حوزه حملونقل فناورانه، اوبر و لیفت، را بررسی میکنیم.
۳۰ سوال در مصاحبه استخدامی که آنها را نمیدانید
در هر قسمت از این مطلب به سوالات خاص و گاها عجیبی که بنیانگذاران شناخته شده یا مسئولان استخدام سراسر دنیا، از افراد جویای کار میپرسند، میپردازیم.
۳ استراتژی مالی که کسبوکارها را از شکست نجات میدهند
برای پیشگیری از شکست کسبوکار، لازم است استارتآپها میان جریانهای مالی ورودی و خروجی، تعادل دقیقی برقرار کنند.
چگونه مدل کسبوکار کارآمدی تهیه کنیم؟
در نخستین روز از جشنواره نوآوری و کارآفرینی محصولات و خدمات هوشمند، مدلهای نوین کسبوکار و نکات مهم آنها بررسی شدند.