نوشته های مرتبط: صداوسیما ۵۰ درصد درآمد شرکت های تولید محتوای صوت و تصویر را میخواهد
برای کسب درآمد، تنها ایده کافی نیست
باوجود آنکه چند سالی از تولد استارتآپها در کشور میگذرد؛ بسیاری از جوانان هنوز تعریف درستی از استارتآپ ندارند و گمان میکنند تنها داشتن ایده نو برای کسب درآمد و موفقیت، کافی است.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
کسبوکار مبتنی بر اپلیکیشن خود را به اوج برسانید
«بکتوری» خدمات سمت سرور ارائه میدهد و «تپسل» محصولی با شکل و فرم یک آژانس تبلیغاتی است؛ اما هر دو در یک نقطه به هم میرسند و آن نقطه، کسبوکار مبتنی بر اپلیکیشن است.
حقوق استارتآپها را به رسمیت بشناسیم
محمد کاظمی: برای به حداقل رساندن مشکلات شرکتهای استارتآپی باید در درجه اول حقوق آنها را به رسمیت بشناسیم و با وضع مقررات مشخص درحیطه فعالیت کاری آنها، راه را بر هر نوع اعمال سلیقه شخصی سد کنیم.
چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
کارگاه طراحی کمپین در بازاریابی دیجیتال، در محل شتابدهنده آواتک برگزار شد. گزارش این کارگاه را در ادامه میخوانید.
جايگاه استارتآپها در برنامه اشتغال فراگیر دولت در سال ۹۶
در تیرماه سال جاری، برنامه اشتغال فراگیر دولت برای ایجاد ۹۷۰ هزار شغل در سال ۱۳۹۶ منتشر شد. در این مطلب به جایگاه استارتآپها و چشمانداز حمایت دولت از آنها در این برنامه میپردازیم.
صدور ضمانتنامههای اعتباری با تضمین بیش از ۸۰ درصد برای استارتآپها
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایهگذاری تعاون، از صدور انواع ضمانتنامههای اعتباری برای کارآفرینان، شرکتهای دانشبنیان و استارتآپها خبر داد.
به عملکرد موفقیتآمیز استارتآپها و کارآفرینان جوان اعتماد کنیم
محمدمهدی شکوریمقدم: استارتآپها در آینده نزدیک و با اتخاذ رویکرد صحیح نهادهای مسئول، این ظرفیت را دارند که به پرچمدار کشور در زمینه اشتغالزایی و افزایش درآمد ملی تبدیل شوند.