نوشته های مرتبط: کارگاه آموزشی گوگل آنالیتیکس
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار میشود.
مقدمهای برای بازاریابی اینترنتی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
سومین دوره کنفرانس بازاریابی دیجیتال برگزار شد
سومین دوره کنفرانس دیجیتال مارکتینگ روز پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ با حضور فعالان، علاقهمندان و مدیران ارشد شرکتها و استارتآپهای بزرگ کشور در مرکز بینالمللی همایشهای رازی برگزار شد.
کارگاه آموزشی بازاریابی شبکههای اجتماعی با رویکرد اینستاگرام
کارگاه آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی با رویکرد اینستاگرام توسط نوآفرینان در تاریخ ۷ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه علی حاجی محمدی، موسس همیار وردپرس برگزار میشود.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
وبینار طراحی استراتژی محتوا
وبینار طراحی استراتژی محتوا در کسبوکار با تدریس بابک نقاش توسط آکادمی کارآفرینی تهران در روز ۲۶ اسفند برگزار میشود.
از دستیاری برای بازاریابان دیجیتال تا سرویس مشاوره و تدریس آنلاین
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
کارگاه کابردی گوگل آنالیتیکس
کارگاه کابردی گوگل آنالیتیکس توسط آکادمی کارآفرینی تهران در تاریخ ۲۷ و ۲۸ بهمن ۹۶ در ساختمان انستیتو مهندسی نفت پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار میشود.