از دستیاری برای بازاریابان دیجیتال تا سرویس  مشاوره و تدریس آنلاین
۵+۱ استارت‌آپی؛ قسمت ۳۳ ۸

از دستیاری برای بازاریابان دیجیتال تا سرویس مشاوره و تدریس آنلاین

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۰ | ۶ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

نوپانا: در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، سراغ استارت‌آپ ریپانسیو (Reponsio) که استارت‌آپی در زمینه بازاریابی دیجیتال است می‌رویم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ مارک‌آپ (MarkUp) که یک پلتفرم برای جمع‌آوری بازخورد در پروژه‌های دیجیتالی است می‌پردازیم. در ادامه با استارت‌آپ مای‌کانترپین (MyCounterpane) گریزی به نقش استارت‌آپ‌ها در زمینه ارتباط بیماران و اشتراک تجربه آن‌ها با یکدیگر می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ بک‌فوراپ (Back4app) که ابزاری مفید برای توسعه‌دهندگان بک‌اند است، بیشتر آشنا کنیم. علاوه بر این‌ موارد، استارت‌آپ زیروکد (Zeroqode) را معرفی می‌کنیم که ابزاری برای توسعه اپلیکیشن وب و موبایل است.

در پایان به بررسی استارت‌آپ ایرانی «کافه تدریس» که یک سرویس برای مشاوره و تدریس آنلاین است، می‌پردازیم.

با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

۱. ریپانسیو (Reponsio)

ریسپانسیو یک پلتفرم آنالیز اجتماعی برای بازاریابان دیجیتال است. با این پلتفرم اطلاعات زیادی به دست می‌آورید؛ مانند اینکه چه کسی در چه زمانی و چگونه با شما در تعامل بوده است. با استفاده از این ابزار، از رفتار مخاطبان خود آگاه شوید و آن‌ را تحلیل کنید تا تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید و بتوانید روند فروش خود را بررسی کنید. این پلتفرم برای افرادی مانند بازاریابان، فروشندگان و مدیران رسانه‌های اجتماعی بسیار مفید است.

۲. مارک‌آپ (MarkUp)

با مارک‌آپ در پروژه‌های دیجیتالی خود به راحتی بازخورد دریافت کنید و با همکاران خود در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید در قسمت ویرایشگر کد، بدون خروج از صفحه وب آن را ویرایش و به‌روزرسانی کنید.

۳. مای‌کنترپین (MyCounterpane)

مای‌کنترپین یک رسانه اجتماعی با هدف از بین بردن یا کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های مختلف است. کاربران در این فضا احساسات و تجربیات خود از یک بیماری را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. با این کار علاوه بر آگاهی دادن به دیگران و کاهش احتمال ابتلای دیگران به بیماری، خود فرد از سوی جامعه تشویق می‌شود و قدرت بیشتری برای مبارزه با بیماری و بهبود می‌گیرد.

۴. بک‌فوراپ (Back4app)

بک‌فوراپ یک پلتفرم منبع آزاد برای ساختن کدهای بک‌اند است. این پلتفرم به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا اپلیکیشن‌های خود را سریع‌تر بسازند و کنترل کامل روی بک‌اند داشته باشند. این پلتفرم با ویژگی‌های فراوانی که دارد، ساختن یک اپلیکیشن و مدیریت آن را بسیار ساده می‌کند.

۵. زیروکد (Zeroqode)

زیروکد یک پلتفرم توسعه اپلیکیشن موبایل و وب است که با استفاده از قالب‌های بدون کد، سرعت شما را تا ۱۰ برابر افزایش می‌دهد. همچنین با یادگیری دوره‌های آموزشی زیروکد می‌توانید ساختن یک اپلیکیشن را یاد بگیرید.

۵+۱. کافه تدریس

کافه تدریس سرویسی برای مشاوره و تدریس خصوصی آنلاین است. با استفاده از این سرویس می‌توانید در هر زمان و مکان با افراد متخصص در ارتباط باشید.

قسمت پیشین:

قسمت ۳۲

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپاستارت‌آپبازاریابی دیجیتال۵+۱ استارت‌آپیتدریس آنلاینکافه تدریستوسعه وب
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.