نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش سوم)
آزادکار باشیم یا کارآفرین؟
آزادکاری و کارآفرینی شباهتهای زیادی دارند؛ مانند راهاندازی کسبوکار یا ساختن برند شخصی؛ اما دارای تفاوتهای بسیاری نیز هستند که در انتخاب آنها نقشی تعیینکننده دارند.
استارتآپ چیست و چه چیزی نیست؟
با وجود تفاوت بسیار استارتآپ و استارتآپ ویکند، این ۲ مفهوم در مواردی با یکدیگر اشتباه گرفته میشوند.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
۱۰ ویژگی که از شما کارآفرین بهتری میسازند
موفقیت در کارآفرینی چیزی فراتر از داشتن ایدههای بزرگ است. برای موفقیت در این زمینه باید ویژگیهای خاصی داشته باشید؛ از کارآفرینان موفق الگو بگیرید و بهترین راهکارها را برای کسبوکار خود به کار ببرید.
مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟
شناخت تفاوتهای میان بازاریابی و تبلیغات تجاری، به شما کمک میکند تا از اهمیت و نقش هر یک از آنها در معرفی محصولتان به بازار آگاه شوید.
نامگذاری منحصربهفرد استارتآپ، منجر به جذب سرمایه میشود
نتایج تحقیقات حاکی از آن است که نام یک استارتآپ میتواند به طور جدی روی نظر سرمایهگذاران تاثیر بگذارد.