نوشته های مرتبط: از دستیاری برای بازاریابان دیجیتال تا سرویس مشاوره و تدریس آنلاین
دیجیتال مارکتینگ به کمک اینستاگرام
یکی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال، اینستاگرام است؛ اما کسبوکارها چقدر در استفاده از این ابزار، هوشمندانه عمل میکنند؟ به همین منظور به بررسی «کارگاه دیجیتال مارکتینگ با طعم اینستاگرام» که ۲۲ شهریور در تهران برگزار شد، میپردازیم.
آلبردز؛ استارتآپی که پاپوش پشمی برایتان میسازد
بررسی ترفندهای استارتآپی در تولید کتانی پشمی آلبردز (Allbirds)
ترویج در بازاریابی چه تفاوتی با تبلیغات دارد؟
ترویج در بازاریابی را بیشتر کسب وکارها همان تبلیغات می دانند، این در حالی است که مقوله ترویج در بازاریابی امری است که هم میتواند رایگان و هم میتواند هزینهبر باشد.
صندوقهای جسورانه، گامی به سوی جهش اقتصادی
با توجه به شرایط مهیا شده در کنار حمایتهای مادی باید زمینه را بهگونهای فراهم کرد تا این ایدههای نو که توسط سرمایههای انسانی و جوان کشور خلق شده به سرانجام مثبتی دست یابند.
ویژگیهای ضروری برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق
یادداشتی از کارل اولریش درباره رابطه بیتجربگی با ریسکپذیری.
از خرید آنلاین کالا تا درخواست اینترنتی استادکار
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
رباتهایی که با پلیسهای جنایی همکاری میکنند
رباتهای چینی که در صدور حکم بازداشت به ماموران پلیس کمک میکنند.
تبدیل داروهای تزریقی به قرصهای خوراکی
شرکت رانی میخواهد داروهای تزریقی را به طور مستقیم از طریق غشای دستگاه گوارش وارد بدن بیمار کند.