نوشته های مرتبط: نگاهی بر فرایند‌های آنالیز اطلاعات در برندینگ

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

نام‌گذاری منحصربه‌فرد استارت‌آپ، منجر به جذب سرمایه می‌شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

نتایج تحقیقات حاکی از آن است که نام یک استارت‌آپ می‌تواند به طور جدی روی نظر سرمایه‌گذاران تاثیر بگذارد.

کارگروهی، کلید موفقیت ایده‌ها

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۲۰/ ۵ دقیقه

عملکرد صحیح کار گروهی در محل کار، کلید برنده‌شدن ایده‌ها است.

خیزش استارت‌آپی البرزی‌ها در الکامپ ۲۰۱۷

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۰/ ۱۸ دقیقه

در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۷ و در سالن الکام‌استارز، غرفه کوچک و صمیمانه مرکز توانمندسازی کسب‌و‌کارهای البرز خودنمایی می‌کرد. غرفه‌ای که با وجود فضای کمش، مکانی برای عرضه استارت‌آپ‌های جوانان ایده‌پرداز کرجی بود.

چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۰/ ۹ دقیقه

گاهی اوقات کار در قالب یک گروه، بسیار سخت و چالش‌برانگیز است. در ادامه راهکارهایی مهم برای داشتن سازمانی موفق و تاثیرگذار در قالب یک تیم را مرور می‌کنیم.

۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفت‌زده می‌شوید

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

بسیاری از کارآفرینان به دلیل نداشتن سرمایه کافی، از بحث بازاریابی چشم‌پوشی می‌کنند، در حالیکه همه استراتژی‌های بازاریابی نیاز به هزینه هنگفت ندارند.