نوشته های مرتبط: نگاهی بر فرایند‌های آنالیز اطلاعات در برندینگ

برندینگ، ستون استوار هر استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌کند.

اولین قدم‌های راه انداختن یک تجارت

۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

قبل از شروع هر تجارتی، اگر اهداف و مسیر مشخصی نداشته باشید، نتیجه‌ای جز شکست در انتظار شما نخواهد بود. برنامه‌ریزی، اولین قدم شروع استارت‌آپ است.

آشنایی با مفاهیم پیش از برندسازی

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌کند.

کارآفرینان موفق هرگز از این پنج اصل چشم‌‌پوشی نمی‌کنند

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۰/ ۱۲ دقیقه

یادداشتی از جنیفر اسپنسر درباره اصول اساسی کارآفرینان موفق دنیای کسب‌وکار

شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسب‌‌وکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد می‌کند، هزینه‌ها را می‌کاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا می‌دهد.

نگاهی به ارزیابی برند و تاثیرات آن

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۰/ ۲۷ دقیقه

ارزیابی برند، حوزه‌ای در برندسازی است که از ناسازگاری‌ها و اختلاف‌نظرها آسیب زیادی دیده است.

اشتباهات رایج در کسب‌و‌کار را بشناسیم

۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

توهم آینده روشن، استارت‌آپ‌ها را از هدف اصلی خود دور می‌کنند.

ترس؛ شما را از مسیر کسب‌وکارتان دور می‌کند

۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۰/ ۹ دقیقه

ترس و محافظه‌کاری تاثیرات مخربی بر تصمیم‌گیری‌های اساسی زندگی شخصی و کاری شما خواهند داشت.