نوشته های مرتبط: برندها چگونه پروژههای خود را مدیریت میکنند؟
شناسایی اصول مهم در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
تجارت زبان دوم انسانهاست
راهاندازی استارتآپ نصب قفسه و کابینت توسط دو برادر ناشنوا
برندینگ، ستون استوار هر استارتآپ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیلکند.
راهکار استارتآپی برای تولید برق از چوب!
اجاق هوشمندی از استارتآپ بایولایت که از گرمای حاصل از سوختن چوب، برق تولید میکند.
آشنایی با مفاهیم پیش از برندسازی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیلکند.
راهکارهایی برای راهاندازی یک استارتآپ
انتخاب شغل مناسب بهعنوان هدفی دائمی، برای همه افراد سخت و حساس است. راههایی نیز وجود دارد که کمک میکنند کار مورد علاقهمان را انتخاب کرده و شروع کنیم.
از طراحی رابط کاربری تا تحقیقات آنلاین بازار
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
پنج روش افزایش بهرهوری در یک استارتآپ
توصیههای کاربردی برای مدیران تازهکاری که قصد شروع حرفه مدیریتیشان در استارتآپها را دارند.