نوشته های مرتبط: برندها چگونه پروژههای خود را مدیریت میکنند؟
شروع کارزار استارتآپهای ایرانی
برای اولین بار همزمان با جشنواره وب و موبایل ایران، در يك رويداد منحصربهفرد تحت عنوان «كارزار»، استارتآپهای ایرانی باهم به رقابت خواهند پرداخت. ثبتنام این رویداد از تاریخ ۲۶ مهرماه و از طریق وبسایت نوپاهاب (nopahub.com/karzar) انجام میشود.
از تهیه فایل پشتیبان در فضای ابری تا کارشناس اینترنتی خودرو
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
چلچراغ استارتآپهای ایرانی
نقش استارتآپهای ایرانی در توسعه اقتصادی، رفع مشکلات، ایجاد مزایای خاص در کشور و نگاهی به چالشهایی که در این مسیر دارند!
تاثیر رفتار کارکنان و تبلیغات در برندینگ استارتآپها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
١٠ كارآفرين استارتآپی برتر ايران به انتخاب نوپانا
در این مطلب به معرفی ۱۰ کارآفرین برتر استارتآپی میپردازیم که این روزها صحبت موفقیتشان بر سر زبانهاست.
سبقت ترکیه از ایران در جذب سرمایه استارتآپی
ترکیه توانسته است در شش ماه نخست سال ۲۰۱۷ از طریق ۹۱ استارتآپ مختلف، سرمایهای در حدود ۵۷ میلیون دلار را جذب کند. این رقم در مقابل جذب سرمایه ایران از رشد بالایی برخوردار است.
نقش باور و عناصر بنیادین در برندینگ استارتآپها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
۱۰ چالش بزرگ در مسیر کارآفرینی
جلوگیری از ورشکستگی و به موفقیت رساندن یک کسبوکار، تنها بخشی از سختیهای کارآفرینی است. مشکلات دیگری نیز وجود دارند که ادامه مسیر را سخت میکنند.