نوشته های مرتبط: دوره فشرده و حرفهای بازاریابی دیجیتال
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
کارگاه طراحی کمپین در بازاریابی دیجیتال، در محل شتابدهنده آواتک برگزار شد. گزارش این کارگاه را در ادامه میخوانید.
گردشگری؛ پویایی فرهنگی و رونق اقتصادی
چهارمین استارتآپدموی گردشگری با حمایت فنبازار ملی ایران در اتاق بازرگانی ایران برگزار میشود.
با استانداردهای مدرن دنیای کارآفرینی همگام شوید
کارآفرینان باید شیوههای مدیریتی خود را متناسب با رشد و تغییرات سریع فناوری، بهبود دهند و گزینهها و محدودیتهای جدید خود را بشناسند.
مثلث رشد کسبوکار؛ کلید موفقیت در رقابت
گاهی اوقات راهحلهای رشد یک کسبوکار بدیهی به نظر میرسند؛ درصورتیکه همین راهحلهای ساده میتوانند موفقیت زیادی برای شما داشته باشند.
گزارشگر حرفهای در بازاریابی دیجیتال شما
کارگاه «گوگل آنالیتیکز (Google Analytics) با رویکرد مارکتینگ»، با تلاش «آکادمی کارآفرینی تهران»، ظهر روز پنچشنبه ۲۲ تیرماه در محل شتابدهنده آواتک برگزار شد. در این مطلب، به گزارش برگزاری این کارگاه میپردازیم.
جشنواره نوآوری و کارآفرینی محصولات و خدمات هوشمند
اولین رویداد پیشران استارتآپ هوشمند، رویدادی است با هدف تسهیل پرورش ایدههای نوآورانه در زمینه محصولات و خدمات هوشمند.
شرکتهای دانشبنیان به روسیه میروند
کریدور صادرات محصولات دانشبنیان، از شرکتهای دانشبنیان برای حضور در مهمترین نمایشگاه صنعتی بینالمللی روسیه حمایت میکند.