نوشته های مرتبط: کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن
اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران برگزار شد
اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران، دوم اسفند ۹۷ در دانشگاه خاتم با حضور علاقهمندان و فعالان حوزه تولید محتوا و بازاریابی محتوایی برگزار شد.
دوره آموزشی پروژه محور ساخت موشن گرافیک با پاورپوینت
دوره آموزشی پروژه محور ساخت موشن گرافیک با پاورپوینت توسط نوآفرینان در تاریخ ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه در پارک علم و فناوری مدرس برگزار میشود.
مدیران و کارشناسان روابط عمومی بدانند
در این مطلب به سه مهارتی که نسل بعدی روابطعمومی حرفهای باید آن را فرابگیرند اشاره شده است.
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار میشود.
بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهرهای دیگر از شرکتهای هرمی؟
بازاریابی شبکهای یا چندسطحی، از انواع فعالیتهای جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمیگذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفافسازی اصول آن میپردازیم.
بازاریابی محتوا، پلی برای ارتباط بهتر
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
تاثیر تکنولوژیهای پزشکی بر روی بازاریابی
بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.