نوشته های مرتبط: کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟
شناخت تفاوتهای میان بازاریابی و تبلیغات تجاری، به شما کمک میکند تا از اهمیت و نقش هر یک از آنها در معرفی محصولتان به بازار آگاه شوید.
اینفوگرافیک؛ قهرمان بازاریابی محتوا
در اینفوگرافیک، شما پیام خود را با استفاده از ابزارهای تصویری همراه با طراحی نوآورانه، انتقال میدهید که برای مخاطبانتان بسیار جذاب خواهد بود.
۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفتزده میشوید
بسیاری از کارآفرینان به دلیل نداشتن سرمایه کافی، از بحث بازاریابی چشمپوشی میکنند، در حالیکه همه استراتژیهای بازاریابی نیاز به هزینه هنگفت ندارند.
۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفتزده میشوید
بسیاری از کارآفرینان به دلیل نداشتن سرمایه کافی، از بحث بازاریابی چشمپوشی میکنند، در حالیکه همه استراتژیهای بازاریابی نیاز به هزینه هنگفت ندارند.
پیامکها چگونه کسبوکار ما را توسعه میدهند؟
در این اینفوگرافیک، به بررسی مزیتهای استفاده از پیامکها در بازاریابی کسبوکارها و افزایش جذب مخاطب و فروش محصول توسط آنها میپردازیم.
بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب بهکمک محتوای با کیفیت
بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که بهوضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام میشود.