نوشته های مرتبط: چگونه بازخورد بازاریابی کسبوکار را بسنجیم؟
چالشهای پیش روی کسبوکارهای جدید
ارائه دادن یک محصول و به موفقیت رساندن آن، کار آسانی نیست و برای اینکه مورد استقبال مشتری قرار بگیرد، باید تمام مسائل مربوط به آن بهدرستی بررسی و برنامهریزی شوند.
بیانیه ماموریت کسبوکارهای نوپا
بایدها و نبایدها در تدوین بیانیه مأموریت استارتآپها
چارسوي جولان «استارتآپها» در اقتصاد مدرن
بررسی عوامل مختلف موفقيت استارتآپهای ایران
کلید اصلی بازاریابی در شبکههای اجتماعی
شبکههای اجتماعی از بزرگترین و بهترین محلها برای نمایش برند محسوب میشود.
۲۰ اصطلاح دیجیتال مارکتینگ
دانستن این موارد برای درک بهتر دنیای دیجیتال مارکتینگ و موفقیت در آن، ضروری است.
اینفوگرافیک، اثربخشترین محتوای بصری
بازاریابان محتوا، استفاده از ابزارهای آنلاین طراحی را بر استخدام طراح ترجیح میدهند!
۷۵ راز استارتآپی
در کار استارتآپی نکات بسیار مهمی وجود دارد که شاید از دید خیلیها دور بماند.
پنج نکته طلایی در انتخاب اسم
نام استارتآپ اولین چیزی است که مخاطب را تحت تاثیر قرار میدهد و دقت در انتخاب آن ضروری است.