نوشته های مرتبط: چگونه بازخورد بازاریابی کسبوکار را بسنجیم؟
در طراحی وبسایت استارتآپ خود، از این اشتباهات بپرهیزید
وبسایت شما، دفتر کار شما در فضای مجازی است و با هدف جذب مشتریان بالقوه، لازم است که در طراحی آن نهایت دقت و حساسیت را بهکار گیرید.
در طراحی وبسایت استارتآپ خود، از این اشتباهات بپرهیزید
وبسایت شما، دفتر کار شما در فضای مجازی است و با هدف جذب مشتریان بالقوه، لازم است که در طراحی آن نهایت دقت و حساسیت را بهکار گیرید.
از راهبرد خلاقیت تا تاثیر اعتبار برند در توسعه کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.
تصویر برند خود در ذهن مشتریان را با هویت برندتان تطبیق دهید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
از فصل برداشت تا خرید آنی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
برندینگ، استراتژی دیدگاه شما را شکل میدهد
مفهوم برندسازی هنوز برای بسیاری از مدیران و صاحبان کسبوکار بهطور کامل روشن نیست؛ برندینگ، نقطه استراتژیک دیدگاه است، نه یک مجموعه انتخابی از فعالیتها.
اهمیت طراحی گرافیک، سرقفلی برند و برندسازی جهانی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.