نوشته های مرتبط: چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟
کارآفرینان بزرگ، ذاتا کارآفرین بودهاند؟
بررسی نتایج یکی از معتبرترین پرسشنامههای شخصیتی در جهان نشان میدهد که کارآفرینان خلاق، انعطافپذیر و برای ریسک کردن آماده هستند و این ۲ ویژگی، جزئی از شخصیت آنها است.
آسیبشناسی فعالیت استارتآپهای ایرانی
در این مطلب، در گفتوگو با کارشناسان حوزه کسبوکار، دلایل شکست برخی از استارتآپهای ایرانی را آسیبشناسی میکنیم.
دچار فرسودگی شغلی شدهاید؟
روانشناسان با مطرح کردن ۱۰ سؤال، از شما میخواهند وضعیت روحی خود را بررسی کنید تا متوجه شوید آیا در معرض فرسودگی ناشی از کار زیاد هستید یا خیر.
اقدام تحسینبرانگیز استارتآپ «دلیورو» در تامین امنیت شغلی کارمندان خود
دلیورو بهعنوان یکی از شرکتهای استارتآپی بزرگ لندن، در زمینه حمایت از حقوق کارمندان استارتآپها پیشقدم شده است و قصد دارد همه دوچرخهسواران خود را بیمه کند.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
۵ کارآفرین برتری که پیشتازان نسل جدید کارآفرینان هستند
چه ویژگیهایی نیاز دارید تا بتوانید پیشتاز نسل جدید کارآفرینان باشید؟ برای کارآفرینان مهمتر از هر چیز، آگاهی از مهارتهای مدیریتی است که برایشان اطمینان، کنترل و عکسالعمل بهموقع را به همراه دارد.
اکوسیستم استارتآپی نیاز به فرهنگسازی دارد
دکتر معدنی: فرهنگسازی در زمینه استارتآپها از اهمیت بالایی برخوردار است و تا زمانی که جامعه اقتصادی به خودباوری دراین زمینه نرسد، اتفاق خاصی در اقتصاد کشور رخ نخواهد داد.