نوشته های مرتبط: پنج راهکار سودمند برای بهبود شیوه واکنش مدیران
برای کارمندان، یک مدیر تمامعیار باشید
بهعنوان یک مدیر، در پی برقراری رابطه مناسب با کارمندانتان باشید تا آنها نیز با انگیزهتر کار کنند.
چگونه در مذاکرات تجاری، به توافق دلخواه خود برسیم؟
توافق در مذاکرات تجاری، اصول مشخصی دارد که بدون آگاهی از آنها، رسیدن به نتیجه دلخواه در مذاکره ممکن نیست.
خودكشیهای رایج در ژاپن به دليل حجم كاری بالا
خودکشی در اثر حجم بالای کار در ژاپن، پدیدهای رایج است، تا آنجا که کلمه «کاروشی» در فرهنگ لغت ژاپنی برای آن در نظر گرفته شده است.
تبدیل مدیر دفتر به یک قهرمان اداری
برای مدیریت کارآمد یک دفتر اداری، از چه روشها و ابزارهایی استفاده کنیم؟
اینترنت نسل چهارم، با گسترش خود چه تاثیری روی اقتصاد دارد؟
درآمد بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور از ۲۰ هزار میلیارد تومان به ۲۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
چگونه فرهنگ سازمانی ایجاد کنیم؟
فرهنگ سازمانی واقعی، باید نتیجه تیمی باشد که تشکیل میدهید. همچنین، باید نتیجه ارزشهای واقعی باشد که شرکت شما را به جلو میبرند و زیربنای تصمیمات تجاری شما هستند.
مشارکت نیروی کار، کلید موفقیت استارتآپهای مشهور
هرچه کارکنان بیشتر با یکدیگر در ارتباط باشند، میزان مشارکت آنها نیز بیشتر میشود.
راههای حفظ آرامش در محیط کار
برای غلبه بر استرس در محیط کار باید به طور مداوم تمرین کرده و الگوهای غلط را دور بریزیم.